JOON, prima companie aeriană dedicată milenialilor, a fost dezvăluită de curând publicului. Aceasta este derivată din compania aeriană franceză Air France și vine ca o întâmpinare la dorințele și nevoile segmentului de pasageri 18-35 de ani.
Potrivit reprezentanților JOON Airline, compania le este dedicată clienților a căror viață se desfășoară în jurul tehnologiei digitale, marca fiind gândită pentru a le satisface aspirațiile și cerințele, într-o notă autentică și “fresh”.
Astfel, identitatea vizuală a JOON se bazează pe albastrul electric, culoare care simbolizează atitudinea dinamică a companiei, cerul, spațiul și călătoria, în vreme ce uniforma însoțitorilor de bord va fi inspirată din ultimele tendințe ale modei.
Noua companie derivată din Air France își va începe activitatea cu zboruri mediu-curier, din toamna acestui an, de pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris, urmând ca din vara anului viitor să efectueze și călătorii aeriene lung-curier.