Dragi pasageri,
Suntem un singur sau cel mai îndelungat contact pe care îl aveți cu compania aeriană. De aceea, de multe ori, trebuie să înfruntăm ceea ce este mai greu: frustrarea și furia voastră, atunci când lucrurile nu se desfășoară așa cum v-ați dori.
De aceea, astăzi, ne-am făcut curaj și vă cerem iertare…
- Ne cerem iertare că nu avem pături și perne mereu.
- Ne cerem iertare că în avion este prea frig, sau prea cald.
- Ne cerem iertare că spațiile de bagaje sunt pline la refuz.
- Ne cerem iertare că nu ați putut avea locul pe care vi l-ați dorit.
- Ne cerem iertare pentru pasagerul urât mirositor, sau cu aspect intimidant de lângă voi.
- Ne cerem iertare că a început o furtună și nu putem decola.
- Ne cerem iertare că nu mai avem sucul vostru preferat, sau că este cu mult mai scump decât în orice alt loc.
- Ne cerem iertare că nu avem lapte sau scutece pentru copilul vostru.
- Ne cerem iertare că insistăm să stați la locurile voastre, cu centurile de siguranță cuplate.
- Ne cerem iertare pentru orice altă situație pentru care nu avem absolut niciun control, dar pentru care suntem învinuite în fiecare zi.
Această scrisoare de iertare din partea însoțitoarelor de bord a fost publicată inițial pe un blog dedicat acestei profesii, în încercarea de a atrage atenția asupra preconcepțiilor existente în jurul lor. Asta pentru că, înainte de satisfacerea oricărei pofte sau nevoi a pasagerilor, prezența însoțitoarelor de bord este pentru siguranța și securitatea aeronautică.
Echipa FricaDeZbor.ro îți recomandă ca, data viitoare când te afli într-un avion, să ai în vedere acest lucru în atitudinea ta față de însoțitoarele de bord. Și, nu în ultimul rând, dacă îți este frică de zbor să le spui asta încă de la îmbarcare. Te vor ajuta să îți gestionezi mai bine anxietatea.